Osnovne informacije za kupce




Kako da naručim robu?


Za naručivanje preko sajta potrebno je da imate registrovan i odobren nalog. Nakon prijave vidite cene, birate artikle i dodajete ih u korpu. Potvrđena narudžba automatski ulazi u obradu.


Detaljno uputstvo za registraciju pronađite ovde. Naručiti možete i telefonom: +381 60 44 00 860.





Koji su načini plaćanja dostupni?


Trenutno je omogućeno plaćanje pouzećem — iznos porudžbine plaćate u gotovini kuriru prilikom preuzimanja.





Dostava – koja područja pokrivate i koji su rokovi isporuke?


Dostavu vrši BEX na celoj teritoriji Republike Srbije. Nakon obrade narudžbe kontaktiraćemo vas radi potvrde detalja. Ako su svi artikli dostupni i narudžba je poslata radnim danom do , moguće je slanje istog dana.





Da li robu šaljete van granica Republike Srbije?


Roba se ne šalje van granica Republike Srbije.





Ko snosi troškove dostave robe?



  • Besplatna dostava za porudžbine preko 18.000 RSD i sa min. 10 različitih artikala.

  • Za porudžbine ispod 18.000 RSD trošak dostave snosi kupac; iznos se obračunava prema važećem cenovniku BEX-a (zavisi od težine paketa) i automatski se dodaje na račun.





Kako mogu pratiti status moje narudžbe?


O statusu ćete dobijati automatska e‑mail obaveštenja nakon svake promene u obradi/isporuci. Za precizne informacije ili lokaciju pošiljke, pozovite +381 60 44 00 860.





Da li za kupljene artikle dobijam račun i garanciju?


Uz svaku kupovinu izdajemo fiskalni račun. Garancija važi za artikle za koje je predviđena, u rokovima koje propisuje zakon ili proizvođač. Za pitanja o garanciji i reklamacijama, kontaktirajte nas.





Da li je moguće otkazati narudžbu?


Ukoliko želite otkaz ili izmenu nakon slanja narudžbe, odmah nas kontaktirajte na +381 60 44 00 860. Obrada počinje u najkraćem roku i porudžbina može biti predata kuriru istog radnog dana (ako je dostupna).





Kako mogu vratiti proizvod?


Povrat je moguć:



  • Lično u našem prodajnom mestu, ili

  • Slanjem kurirskom službom (trošak snosi strana koja pokreće reklamaciju).


Pre slanja povrata preporučujemo da nas kontaktirate radi dogovora o načinu i uslovima.





Šta ako sam primio pogrešan ili oštećen artikal?


Pozovite nas odmah na +381 60 44 00 860. Dogovaramo zamenu ili reklamaciju. Moguća je zamenska pošiljka — novi artikal stiže, a pogrešan/oštećen vraćate kuriru pri preuzimanju.







Pitanja vezana za nalog, registraciju i korisnička prava




Kako se mogu registrovati za vaš Web Shop?


Na sajtu www.terraparts.rs kliknite „Registracija” (gornji desni ugao) i popunite podatke:



  • Fizičko lice – lični podaci

  • Pravno lice – podaci o firmi


Obavezno označite da li ste MP kupac (maloprodaja) ili VP kupac (veleprodaja). Nakon slanja prijave, dobićete potvrdu da je zahtev primljen; registracije se najčešće odobravaju početkom narednog radnog dana.





Odobrenje korisnika – vreme i razlike između MP i VP korisnika



  • MP kupac – fizičko lice / manji kupac, kupuje po maloprodajnim cenama.

  • VP kupac – pravno lice, kupuje u većim količinama uz pogodnosti veleprodajnih cena i uslova.


Odobrenje naloga i dodela odgovarajućih prava obično se obavlja početkom narednog radnog dana.





Kako mogu izmeniti ili ažurirati podatke na svom nalogu?



  1. Prijavite se na nalog.

  2. Kliknite na profil (gornji desni ugao).

  3. Izaberite „Izmena podataka”, unesite izmene i kliknite „Izmeni”.


Za pomoć, javite se na +381 60 44 00 860.





Nalog i privatnost – kako čuvate moje podatke?


Podaci se koriste isključivo za obradu porudžbina, isporuku i komunikaciju sa kupcima.


Prikupljamo:



  • Fizička lica: ime i prezime, adresu, poštanski broj, telefon, e‑poštu.

  • Pravna lica: naziv firme, PIB/JIB, adresa sedišta, kontakt osoba, telefon.


Podaci se čuvaju u zaštićenim bazama i dostupni su samo ovlašćenim licima. Ne delimo ih sa trećim licima bez vaše saglasnosti, osim ako to nalaže zakon (npr. poreski organi ili dostavna služba radi isporuke).


Imate pravo na uvid, izmenu i brisanje naloga/podataka. Kontakt: terrapartsdoo@gmail.com, +381 60 44 00 860.







Pitanja vezana za artikle i kupovinu




Kako da pronađem odgovarajući deo za moj traktor?



  • Kompatibilnost modela – na stranici kategorije/proizvoda proverite da li deo odgovara vašem modelu.

  • Pretraga – upišite naziv dela, SKU šifru, kat. broj ili brend/proizvođača. Najpreciznije je pretraživanje po kataloškom broju.

  • Lična podrška – niste sigurni? Pozovite +381 60 44 00 860 ili pišite na terrapartsdoo@gmail.com.





Kompatibilnost modela – kako da budem siguran da deo odgovara?



  1. Izaberite marku (npr. IMT, URSUS, MASSEY FERGUSON, LANDINI...).

  2. Odaberite potkategoriju (motor, kvačilo, hidraulika, elektrika...).

  3. Na desnoj strani koristite filter „Kompatibilnost modela”:

    • „Svi traktori” – izaberite marku,

    • „Svi modeli” – izaberite model (ili ostavite sve),

    • „Sve serije” – izaberite seriju (ili ostavite sve).




Čim selektujete model, prikazuju se samo kompatibilni delovi.


Savet: ako imate kataloški broj ili SKU, unesite ga direktno u pretragu.





Šta ako artikl nije dostupan ili ga nema na stanju?


Za registrovane korisnike prikazujemo: mogućnost poručivanja, procenu isporuke i status robe u dolasku. Ako je potreban poseban uvoz/naručivanje, kontaktirajte nas radi dogovora i rokova. Za robu u dolasku, sačekajte da artikli budu zaduženi u sistem pa završite kupovinu.





Mogu li naručiti artikle bez korišćenja Web Shop sistema?



  • Lično – Stanka Martinovića 27, Bogatić, Republika Srbija.

  • Telefonom – stručna podrška: +381 60 44 00 860.





Da li nudite popuste za veleprodaju ili redovne kupce?


Da. Za VP kupce (pravna lica) dodeljujemo posebne komercijalne uslove i popuste u zavisnosti od količine i frekvencije kupovine. Informacije: +381 60 44 00 860, terrapartsdoo@gmail.com.







📞 Pomoć i kontakt






Mogu li artikli biti preuzeti lično?


Da, lično preuzimanje je moguće na našoj adresi:



Terra Parts d.o.o.
Stanka Martinovića 27, Bogatić, Republika Srbija



Radno vreme:



  • Ponedeljak – Petak:

  • Subota:

  • Nedeljom ne radimo


Pre dolaska preporučujemo da nas kontaktirate radi pripreme robe: +381 60 44 00 860.








Menu
Korišćenjem ovog sajta potvrdjujete da ste pročitali, razumeli i složili sa našim Uslovima Korišćenja.
Zatvori